شغل هایی که در وب سایت نشونه درج می شوند در بیش از 160 وب سایت تبلیغات آنها نمایش داده می شود.

مجله اینترنتی عکس بزرگ | grandpic.ir

نکات تغذیه ای قبل از شروع تمرینات ورزشی نکات تغذیه ای قبل از شروع تمرینات ورزشی

قصد دارید به باشگاه بروید و روز بزرگی را بوجود بیاورید! بسیار خب، چه می‌خورید؟ بسیاری از ما آنقدر به فعالیت‌های بعد از تمرین توجه می‌کنیم که فعالیت‌های مورد نیاز برای قبل از تمرین را به طور کلی فراموش کرده‌ایم. نکات تغذیه ای قبل از شروع تمرینات ورزشی وعده‌ی غذایی قبل از تمرین شما، به اندازه‌ی وعده‌ی غذایی بعد از تمرین اهمیت دارد. باید مطمئن شوید که قبل از هر تمرین، به قدر کافی خود را تقویت کرده اید. ورزش کردن در حال گرسنگی، برای عضله سازی مفید نخواهد بود. بدون تغذیه‌ی کافی و مناسب، تمرینات شما آن طور که باید قوت نخواهند داشت و نتیجه نخواهند

ادامه مطلب ...
از ورزش کردن در هوای سرد نهراسید از ورزش کردن در هوای سرد نهراسید

با توجه به سرد شدن هوا و نزدیک شدن به فصل زمستان ورزش کردن در سرما ،موضوعی است که برای بسیاری از ورزشکاران مهم بوده و دانستن نکات علمی پیرامون آن ضروری به نظر می رسد. ورزش کردن در فصل سرما و نکات مهم پیرامون آن فقط مخصوص رشته های ورزشی خارج از سالن نیست. زیرا حتی افرادی که در محیط های بسته به تمرین می پردازند از آنجاییکه برای شروع تمرینات خود از محیط سرد بیرون وارد سالن ورزشی می شوند، باید به نکات مهمی از قبیل گرم کردن بدن قبل از تمرینات توجه لازم را بکنند. همچنین پس از انجام تمرینات خودبا توجه به اینکه عرق کرده اند ، نیز باید زمان کافی برای س

ادامه مطلب ...
از ورزش کردن در هوای سرد نهراسید از ورزش کردن در هوای سرد نهراسید

با توجه به سرد شدن هوا و نزدیک شدن به فصل زمستان ورزش کردن در سرما ،موضوعی است که برای بسیاری از ورزشکاران مهم بوده و دانستن نکات علمی پیرامون آن ضروری به نظر می رسد. ورزش کردن در فصل سرما و نکات مهم پیرامون آن فقط مخصوص رشته های ورزشی خارج از سالن نیست. زیرا حتی افرادی که در محیط های بسته به تمرین می پردازند از آنجاییکه برای شروع تمرینات خود از محیط سرد بیرون وارد سالن ورزشی می شوند، باید به نکات مهمی از قبیل گرم کردن بدن قبل از تمرینات توجه لازم را بکنند. همچنین پس از انجام تمرینات خودبا توجه به اینکه عرق کرده اند ، نیز باید زمان کافی برای س

ادامه مطلب ...
چگونه زندگی شادی داشته باشیم؟ چگونه زندگی شادی داشته باشیم؟

به نام یگانه عالم. بیشتر افراد جامعه زندگی شادی ندارند و خود را از شاد زیستن محروم کرده اند و تنها دلیل آن اینست که یاد نگرفته اند که چگونه شاد زندگی کنند. باید بدانید که در تمام مراحل زندگی، هم مشکلات وجود دارد و هم مسائلی که باعث شادی شما شود. پس به دنبال مشکلات نروید بلکه همیشه به دنبال شاد زیستن باشید. گامهایی برای رسیدن به شادی:. ابتدا باید تصمیم بگیرید و بخواهید که به شادی برسید. با افرادی که پر انرژی و با نشاط هستند مراوده داشته باشید نه با افراد افسرده. سعی کنید در برنامه روزانه زندگیتان ورزش را بگنجانید. از موسیقی های شاد لذت ببرید. ف

ادامه مطلب ...
آرزوی داوران فوتبال برآورده می‌شود؟ آرزوی داوران فوتبال برآورده می‌شود؟

1394/09/15. به گزارش آسمونی کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد آرزوهای داوران آسیایی که همان قضاوت در فینال جام جهانی است را تحقق بخشد، در این راستا 4 دوره آموزشی برای داوران به میزبانی کوالالامپور و دبی برگزار می شود. نخستین دوره این کلاس های آموزشی با حضور 19 داور و 35 کمک داور آسیایی جنوب شرقی در کوالالامپور مالزی برگزار شد و شمس المعادین رئیس کمیته داوران آسیا در این رابطه در مجمع داوران و کمک داوران حاضر در این کلاس گفت: ما هر ساله چالش های جدیدی داریم و براین باور هستیم که شما داوران قابلیت دست یابی به اهداف 2016 دارید و امیدوارم این عملکرد

ادامه مطلب ...
کاهش وزن بدون برنامه ریزی و خارج از اصول کاهش وزن بدون برنامه ریزی و خارج از اصول

دکتر ضیاءالدین مظهری، متخصص تغذیه و رژیم‌درمانی با اشاره به اینکه هر چه سرعت کاهش وزن بیشتر باشد، عوارض ناشی از آن، فقط محدود به بازگشت دوباره وزن نیست، گفت: «عوارض ناشی از کاهش وزن سریع، فقط محدود به بازگشت دوباره وزن آن هم بیشتر از قبل نیست و به دنبال آن پوست بدن هم دچار تغییر می‌شود. ». این متخصص تغذیه گفت: «پوست حالت ارتجاعی و کشسانی دارد بنابراین وقتی با رژیم‌های کانادایی یا سه روزه و… فرد به سرعت وزن کم می‌کند و لاغر می‌شود، پوست بدن شل شده و طبیعی است زمان می‌خواهد که دوباره جمع شود و دچار افتادگی نشود. ». وی همچنین افزود: «اگرچه با این

ادامه مطلب ...
راز داشتن ران هایی باریک تر راز داشتن ران هایی باریک تر

اگر به دنبال لاغر کردن ران و باسن هستید و یا در مجموع می خواهید پایین تنه خود را لاغرتر کنید، پاهای باریک و باسنی سفت به دست آورید. این تمرینات به شما کمک می کند تا در کنار تمرینات هوازی چربی های باسن و ران را بسوزانید و پایین تنه ای خوش ترکیب و سفت داشته باشید. این تمرینات را یک یا دوبار در هفته انجام دهید. حرکات را به آرامی انجام دهید و هر حرکت را ۵ مرتبه تکرار کنید ( ۱۰ ثانیه در هر تکرار ) برای گرفتن نیجه بهتر و سریع تر می توانید دور مچ پا و یا ران را از وزنه های مخصوص استفاده کنید. مچ بندی را برای خود درست کنید و به اندازه ۱ کیلو در آن خاک

ادامه مطلب ...
5 تفکر نادرست در مورد ورزش و رژیم 5 تفکر نادرست در مورد ورزش و رژیم

در اینجا 5 مورد از رایج ترین شایعات و داستان های واقعی مرتبط با رژیم غذایی را بیان می کنیم. پس با آسمونی همراه باشید. خانم جولیا والنتور، برنامه ریز و سخنگوی رسانه ای شورای ورزش آمریکا می گوید: باور به تصورات غلط می تواند ما را از مسیر درست دستیابی به اهداف خود خارج سازد. 1- تمرینهای ورزشی قدرتی سبب حجیم و سنگین شدن بدن می شوند. ابتدا بگذارید با این تصور نادرست که یک کیلو عضله، وزن بیشتری از یک کیلو چربی دارد مقابله کنیم. یک کیلو یک کیلو است، چه ماهیچه باشد و چه چربی. آنچه که درست است این است که ماهیچه دارای چگالی بیشتر نسبت به چربی است و فض

ادامه مطلب ...
سه تغییر ساده برای کالری سوزی سه تغییر ساده برای کالری سوزی

وقتی نوبت به کاهش وزن می رسد، ورزش تبدیل به امری ضروری می شود. اگر شما هم اشتیاق به کاهش وزن دارید پس این سه تغییر را در روز خود انجام دهید تا بتوانید بیشتر کالری بسوزانید. طلوع خورشید سلام!. بیدار شدن برای ورزش صبحگاهی ممکن است باعث شود زنگ ساعتتان را نفرین کنید، اما این کار یک مزیت عالی دارد: ورزش صبحگاهی کالری بیشتری می سوزاند. تحقیقات نشان داده افرادی که صبح ورزش می کنند تلاششان بیشتر است و زمان بیشتری نیز به ورزش ادامه می دهند. دلیلش می تواند این باشد که افراد در صبح هوشیار تر هستند و انرژی بیشتری دارند، اما ورزش عصر یا شب همراه با خستگ

ادامه مطلب ...
با این ده حرکت ورزشی چربی‌های خود را بس��زانید با این ده حرکت ورزشی چربی‌های خود را بسوزانید

برپی حرکتی است که چند حرکت ورزشی از جمله پلانک، شنای سوئدی، اسکات و پرش را در خود دارد. اگر شما توانایی خوبی در انجام این حرکات ندارید می‌توانید از حرکات ورزشی دیگری برای سوزاندن کالری استفاده کنید. حرکات ورزشی که برای افزایش سوخت و ساز بدن به کار بروند باید سه خصوصیت زیر را داشته باشند:. 1- بر روی بیشتر بدن کار کنند، به خصوص شانه‌ها و لگن. 2- زیاد به مهارت احتیاج نداشته باشند. 3- بتوان آن‌ها را با کمترین احتمال آسیب با تکرار زیاد در استراحت کم انجام داد. حرکاتی که ساده باشند مناسب‌تر هستند. 10 حرکت ساده و کم‌خطر برای سوزاندن چربی‌ها به شرح

ادامه مطلب ...
راز زیبایی و تناسب اندام زنان کره ای و ژاپنی چیست؟ راز زیبایی و تناسب اندام زنان کره ای و ژاپنی چیست؟

تناسب اندام و زیبایی پوست زنان کره ای و ژاپنی در واقع جزو منحصربه فردترین های دنیاست اما چرا؟ راز این زیبایی پوست و تناسب اندام آنها چیست که حتی انها در سنین بالا هم جوانی و جذابیت دارند. تناسب اندام و زیبایی پوست زنان کره ای و ژاپنی در واقع جزو منحصربه فردترین های دنیاست اما چرا؟ راز این زیبایی پوست وتناسب اندام آنها چیست که حتی انها در سنین بالا هم جوانی و جذابیت دارند. چرا دختران و زنان ژاپنی و کره ای تناسب اندام و پوست جوان و بسیار زیبایی دارند. تا حالا به این فکر کرده اید که این زیبایی و تناسب اندام چه راز و رمزی درش نهفته است. تناسب ان

ادامه مطلب ...
کرانچ معکوس برای تقویت عضلات شکم کرانچ معکوس برای تقویت عضلات شکم

کرانچ معکوس. حرکت کرانچ معکوس بر روی تقویت عضلات راست شکم تأثیر بسزای دارد. با انجام این حرکت بعد از مدتی شاهد تغییرات در ناحیه عضلات شکم خود خواهید شد. شیوه انجام حرکت. بر روی زمین دراز بکشید و کف دست ها را روی زمین قرار دهید. زانو ها را با زاویه ۸۰ درجه خم کنید. باسن را به آرامی از زمین بلند کنید و به سمت سینه بالا آورید. پس از یک مکث کوتاه به آرامی پاها را پایین بیاورید و پاشنه پا را روی زمین قرار دهید. برای گرفتن نتیجه بهتر، قبل از صبحانه، نهار و شام این حرکت را در ۳ ست با ۱۰ تکرار انجام دهید.

ادامه مطلب ...
ورزش هنگام بیماری مفید است یا مضر؟ ورزش هنگام بیماری مفید است یا مضر؟

ورزش در هنگام بیماری بایستی با اصول و قواعد خاص انجام شود چرا که به دلیل بیماری بدن توانایی سابق را برای تطابق خود با سوخت و ساز بالا و فعالیت سنگین ندارد. با آسمونی همراه باشید تا در این مورد بیشتر بدانید:. بسیاری از افراد و حتی بعضی متخصصان در هنگام بیماری، بیمار را تشویق به ورزش کردن می کنند، در حالی که ورزش کردن و فعالیت بدنی بیش از حد در حالت بیماری نهی شده است. یک آسیب شناس به این سوال پاسخ داد و گفت: «بسیاری از افراد و حتی بعضی متخصصان در هنگام بیماری، بیمار را تشویق به ورزش کردن می کنند، در حالی که ورزش کردن و فعالیت بدنی بیش از حد در

ادامه مطلب ...
زمستان آمد زمستان آمد

زمستان اخرین فصل سال. زمستان چهارمین فصل از فصلهای سال تقویم جلالی و اولین فصل تقویم میلادی است. این فصل سردترین فصل سالاست. زمستان در نیم کره شمالی بر اساس تقویم جلالی ماههای دی، بهمن و اسفند می‌باشد این در حالیست که در نیم کره جنوبی ماههای تیر، مرداد و شهریور زمستان می‌باشد. زمستان معمولاً سردترین فصل سال است و در بعضی نواحی دمای هوا به زیر ۰ درجه سانتیگراد هم می‌رسد، در کشور روسیه حتی تا -۵۰ هم می‌رسد. در زمستان بعضی حیوانات به خواب زمستانی می‌روند و در فصل بهار دوباره زندگی را از سر می‌گیرند.

ادامه مطلب ...
نکاتی برای ورزش در فصل زمستان نکاتی برای ورزش در فصل زمستان

زمستان مساویست با دمای هوای پایین، روزهای تاریک، باران و برف. بنابراین، برخی از افراد ورزش را رها کرده و به نوشیدن شیرکاکائوی داغ در کنار بخاری و سایر فعالیت هایی که آنها را گرم می کند، روی می آورند. اما این در مورد شما که یک جنگجوی تمام عیار هستید، صدق نمی کند. خود را به این نکات که از سوی کارشناسان ورزش توصیه شده اند، مجهز کنید تا در زمستان نیز فعال بوده و از خیلی از افراد دیگر که در زمستان دچار رکود فعالیت بدنی می شوند، جلوتر و پیشرو خواهید بود. به علاوه، همیشه وقت برای نوشیدن شیر کاکائو خواهید داشت، به ویژه بعد از دویدن. ۱ – سرمایه گذاری

ادامه مطلب ...
تصاویر خنده دار و جالب تصاویر خنده دار و جالب

چشم تیله ای. النکاهو سنتی …. ایشونم که حموم آفتاب گرفته. بدون شرح. خواهران غریب. چیه مگه این دل نداره شیر بخوره.

ادامه مطلب ...
تصاویری از وحشی‌ترین حیوانات جهان تصاویری از وحشی‌ترین حیوانات جهان

گرگ خاکستری. کرگدن. شیطان تاسمانی. کاسواری (نوعی شترمرغ). تمساح آب شور. گاوکوسه. اسب آبی. گورکن عسلی. گراز وحشی. خرس خورشیدی مالایا. بابون. زنبور کشنده. وولورین. بوفالوی کیپ. ببر بنگال. مار بلک مامبا.

ادامه مطلب ...
ورزش های دوران بارداری ورزش های دوران بارداری

اگر به ورزش علاقه‌مند باشید بارداری ممکن است یک مانع بزرگ برای‌تان باشد اما هیچ دلیلی وجود ندارد چیزی را که دوست دارید، کنار بگذارید. حقیقت این است که شما باید در طول بارداری ورزش کنید. فعال ماندن برای داشتن بارداری سالم حیاتی است. حتی اگر یک تازه وارد به دنیای ورزش باشید، بارداری زمان خوبی برای پرداختن به آن است. اما آیا همه تمرین‌ها به یک اندازه مناسب است؟ چه ورزشی در دوران بارداری بی‌خطر است؟ اگر این سوال شما بهتر است مطلب را تا پایان بخوانید. مزایای ورزش در دوران بارداری. ناراحتی بارداری را کم می‌کند: بارداری زمانی که بدن شما احساس سنگی

ادامه مطلب ...
۱۰ فایده دویدن که درباره آنها چیزی نمی دانید! ۱۰ فایده دویدن که درباره آنها چیزی نمی دانید!

دویدن به انگیزه نیاز داره. با توجه به میلیون ها کاری که باید انجام بدین، دویدن میتونه آخرین چیزی باشه که بهش فکر میکنین. اما دویدن میتونه به شما دو برابر شور و شوق و انرژی برای شروع روز بده. دویدن برای تناسب اندام. دویدن یه راه عالی برای حفظ تناسب اندامه. این ورزش راحت و ارزونه و یکی از بهترین ورزش هاییه که برای سلامت قلبی عروقی مناسبه. دویدن برای سلامت قلب. دویدن باعث تناسب اندام هوازی شده و فعالیت آنزیم ها و هورمون هایی که ماهیچه ها رو تحریک میکنن تا قلب بهتر کار کنه، افزایش میده. دویدن برای تقویت سیستم ایمنی. دویدن منظم باعث میشه در برابر

ادامه مطلب ...